FUNKCE APLIKACE

Relogio disponuje celou řadou užitečných funkcí. Zde je výběr těch nejdůležitějších.

reloGIo významně podpoří váš cross-selling

Většina obchodníků nabízí výhradně ty produkty, s jejichž prodejem mají největší zkušenost. Potenciál zákazníků je ve skutečnosti mnohonásobně větší. Díky Relogiu ho rozkryjete a využijete na maximum.

"Chcete k tomu hranolky?" je typický příklad cross-sellingu. Relogio platforma však navíc doplňuje personalizaci. Tím se mění efektivní prezentace v nabídku a úspěšnou akvizici. Společně usnadníme vašim obchodníkům úspěšné prodeje napříč portfoliem.

Cross-selling a upselling jednoduše.
Interaktivní a vizuálně lákavá prezentace.

Interaktivní a vizuálně lákavá prezentace

Prezentace v Relogiu obsahuje interaktivní prvky a další funkce, které doplňují klasické formuláře při zadávání vstupních dat. Personalizované vizualizace plánů a modelace dat zapojí klienta a podpoří jeho zájem.

V průběhu prezentace služeb, či produktů je možné pořizovat fotky, či přikládat související dokumenty. Přidanou hodnotou je možnost doplnění obsahu a kreslení přímo do prezentace v reálném čase. Relogio podporuje elektronický podpis a mnoho dalšího.

Zákazník i obchodník v průběhu prezentace s těmito prvky interagují. Díky tomu se  obsah prezentace přizpůsobuje sám na míru konkrétnímu zákazníkovi.

Sestavte si prezentaci podle své potřeby

Každý obchodník je unikátní. Každý uživatel je unikátní. Proto je nutné mít prodejní prezentaci připravenou už od počátku dynamickou a relevantní.

Z jednoho místa vytvoříte centrálně prezentaci pro všechny obchodníky. Ti si ji pak mohou upravit podle svých potřeb tak, aby v ní zůstalo jen to důležité.

Práce s obsahem prezentace je velmi jednoduchá. Na jedno kliknutí je možné jej zapínat či vypínat, měnit pořadí jednotlivých obrazovek a modifikovat tak obsah prezentace. Ve výsledku tak Relogio umožní nastavit uživatelům různé scénáře pro různé situace. Pro přístup k nejpoužívanějším obrazovkám prezentace je k dispozici funkce oblíbené.

Prezentace vytvořená na míru potřebám.
Podepisování smluv je hračka

PODEPISOVÁNÍ DOKUMENTŮ A SMLUV

Díky podpoře elektronického podepisování dokumentů, nenechá Relogio vašeho klienta vychladnout. Podporujeme „smart podpis“, který nepracuje s citlivými biometrickými údaji klienta. Výhodou tohoto plně dostačujícího způsobu řešení získání podpisu je široká podpora zařízení umožňující jeho sejmutí. Podepsání je možné skrz dotykové vrstvy či stylusy. Standardně jsou podporovány vybrané zařízení typu SignPad, které je však dle potřeby možné rozšířit. Relogio myslí i na budoucnost a připravuje se na bezkontaktní eObčanku.

Chcete od zákazníka souhlas se zpracováním osobních údajů ve své databázi? Není nic jednoduššího - nechte ho podepsat souhlas rovnou ve své prodejní prezentaci. Chcete se zákazníkem rovnou uzavřít předběžnou či finální smlouvu? Udělejte to hned!

UŽITEČNÉ POMŮCKY A NÁSTROJE

Interaktivní formu prodejních materiálů doplňuje Relogio užitečnými pomůckami a nástroji. Kreativním osobám se mohou hodit vlastní kresby, které pak přiloží ke konkrétnímu případu. Mezi oblíbené funkce patří i kresby nad samotnými obrazovkami. Obchodník tak může doplnit a rozšířit konkrétní modelační situace stejným způsobem, jako by pracoval s podklady v tištěné formě, avšak moderním způsobem a především elektronickou formou. Dojem na klienta je v tomto případě zaručen.

Pro usnadnění sběru klientských dat slouží další funkce, jako přikládání příloh k případu, pořizování foto snímků během prezentace, nebo třeba customizované screenshoty obrazovek. Relogio myslí i na vlastní poznámky, nebo třeba různá klientská doporučení. Během řešení případu tak může obchodník získat zajímavé další referenční kontakty.

Užitečné nástroje pro kreslení či poznámky v aplikaci
Relogio je dostupné na Macu, Windowsech i iOS

SDÍLENÍ A DELEGOVÁNÍ UŽIVATELŮ

V případě, že Vaše společnost má rozsáhlejší firemní hierarchii a struktura zaměstnanců pracuje s různými rolemi a oprávněním, pro Relogio takové uspořádání organizace není problém. Platforma na hierarchickou strukturu myslí a umí si s ní poradit. Specifické nastavení je pak už jen otázkou modifikace a úprav na míru dle konkrétních požadavků organizace.

Relogio umožňuje sdílení klientských případů v rámci struktury týmu. Potřebujete se poradit s kolegou, stačí Váš případ nasdílet a zkušenější kolega může operativně pomoci třeba s modelací komplikovanějších případů, byť se fyzicky nachází na míle daleko. Funkce delegování uživatelů může být užitečná například časově zaneprázdněným manažerům, asistentka svému nadřízenému předchystá surová data, manažer jako vlastník případu pak s klientem už jen finalizuje a uzavírá případ podpisem smlouvy.

PODPOROVANÉ PLATFORMY

Obsah, který si do aplikace nahrajete, je pro všechny platformy stejný. Je tedy na Vašich uživatelích, na jaká všechna zařízení si aplikaci nainstalují. Podporujeme Windows, MacOS a iOS.

online i offline

Pro samotné fungování aplikace není nutné internetové připojení. Aplikace zcela funguje i v offline režimu a v momentě kdy je zařízení připojeno k internetu, tak dojde k synchronizaci dat.

Relogio je dostupné na Macu, Windowsech i iOS

RÁDI VÁM RELOGIO PŘEDVEDEME

Pojďme společně zjistit (online, nebo naživo), jak může Relogio pomoci Vašemu byznysu. Rádi Vám zdarma a nezávazně připravíme demo na míru.

Kontaktujte nás nebo napište na relogio@awebsys.cz a my se Vám ozveme.